Klement Martin

DESCRIPTIONS Project Fusion je má diplomova prace, které je zaroven i technologicke demo zamerene na propojeni keyframe animace spolu s animaci proceduralni. Hlavnim prinosem spojeni je predevsim navyseni moznosti interakce herni postavy, a to jak s terenem tak i ostatnimi objekdy uvnitr sceny.

Krome zmineneho jsou v aplikaci dale implementovany nasledujici rozsireni.
- skeletalni animace, pocitana uvnitr shaderu
- plynulejsi interpolace mezi klicovymi snimky pomoci uziti kvaternionu
- blending mezi pozami pri zmene prehravane animace na jinou
- vypocet stinu pomoci hloubkove mapy, s PCF
- zapojení knihovny Bullet pro detekci kolizi
- napsan vlastni exporter modelu, kostry a animaci v jazyce MaxScript



TECHNOLOGY Aplikace je psana v programovacim jazyce C++ a byla vytvorena prostrednictvim vyvojoveho prostredi Microsoft Visual Studio.

Z externich zdroju bylo pro vykresleni 3D grafiky vyuzito knihovny OpenGL s rozsireni GLUT jenz obstarava praci s okny a zachycuje uzivatelske vstupy. Jak jiz bylo zmineno vyse, v aplikaci je pouzito knihovny Bullet Physics pro detekci kolizi a simulaci pohybu lehcich objektu. Poslední použitou knihovnou je GLM, jenž usnadnuje praci s matemickymi operacemi

GALLERY
DESCRIPTIONS Mini Foosball je moji prvni hrou urcena pro mobilni platformu Android. Jedna se o 3d arkadovou hru simulujici stolni fotbalek. Sve misto na trhu si mela vybudovat predevsim diky privetivejsimu ovladani.

Bohuzel hra nebyla nikdy zverejnena na Google Play, jelikoz neni zcela dokoncena (chybi doimplementovat zvuky, vyber narocnosti hry, a provest kvalitni optimalizace na vsechny mobilni zarizeni).


TECHNOLOGY Celá hra byla vyvijena v prostredí Netbeans a veskera 3d grafika je vykreslena za pouziti volne dostupne knihovny OpenGL ES. Stejne tak jako pro umelou inteligenci protivniku, tak i pro fyzikalni model nebylo pouzito zadne externi knihovny.


GALLERY